Vart ska man börja?

Sitter och funderar på packningen av alla våra saker. Jag känner att vi borde börja med det, men Mange tycker inte det är någon brådska. Det jag vet är bara att man har mycket mer saker än man tror och vart ska man börja? Så får nog börja ta tag i det där snart tror jag, annars kommer det bli full kaos sista dagarna.

Idag har vi även fått ägarpapperna på tomten, som vi måste skriva under och skicka in, som sen ska tillbaka till oss o sen till banken.. Allt har gått så fort med huset och tomten, så det e precis att alla papperna blir klara innan huset kommer.





Kommentarer
Postat av: Simon

Bra blogg! Skulle vilja komma i kontakt med er - skicka mig gärna ett mejl.

2008-11-19 @ 20:58:22
URL: http://www.smalandsvillan.se
Postat av: sleggan

Tjena.. typiskt mange "ingen brådska" .. förmodligen precis vad jag skulle säga... packa allt sista dagen! haha.. Dags att hitta på mågot snart kanske?

2008-11-20 @ 19:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0